I.Boice | Iranian Boice Community


2014.11.19

!!!!~~~JYHeffect: Hope everyone is having a delicious meal

امیدوارم همگی یه شام خوشمزه داشته باشید...!!!!

JYHeffect:  ahhh...actually i chosen the photo that i don't like... ay... mistake

آآآ...عملا عکسی رو انتخاب کردم که دوسش ندارم....ای...اشتباه کردم

JYHeffect: the photo...i deleted it because i'm so angry... hooo. mistske 

عکس رو ...من پاکش کردم چون خیلی عصبانی بودم...اشتباه

 



نظرات شما عزیزان:

rose
ساعت22:07---2 آذر 1393
Man dorst nafahmidam az dast man narahatid man harf badi zadam? Puran jonam ke migid bazi az karamon zeshteh? Puran jon
پاسخ: نه عزیزدلممممممممم منظورم تو نبودی که! داشتم به تو میگفتم که کارای اونها زشته! منهتا بد نوشتم! ببخشید گلم :*


houra
ساعت20:37---30 آبان 1393
از بس كار داشته سيبيلش در اومده خخخخخخ خيلي باحاله برم يه ذره كمكش كنم از دست نره
پاسخ: خخخخخ زیرپاش علف سبز نشه صلوات :)


زهرا
ساعت16:06---29 آبان 1393
خخخ بچم درگیر شده شدیییییییید
اخر سر ما رو به کشتن میده این پسررر
پاسخ: خدا نکنه ^^


Nikoo
ساعت14:53---29 آبان 1393
قیافشو
مگه چیه عکسش؟؟خوبه که
خط سیبیلش توحلقم
واقعاتوایستاازاین کاراکردن؟؟همینان که میرن ابروی ایرانیارواینوراونورمیبرن دیگه اقامن اعتراض دارم چراشکلک عصبانی نداریم
پاسخ: روانی اون ته سیببلشم!!! خیلی زشتش کرده خخخخ حق داره عصبانی باشه :)))))) اره عزیزم من دیگه صبرم تموم شد که گفتم اینجا! مخصوصا وقتی میخونم: (فکرکرده کیه حالا!!) دلم میخواد خودمو از پشت بوم پرت کنم پایین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


رز
ساعت11:11---29 آبان 1393
کیا همچین غلطی کردن بی فرهنگ هایعنی اینقدر فرهنگ ندارند که به ایدول کشور دیگه احترام بزارند ببخشید پوران جون انگار خیلی بد حرف زدم معذرت میخوامولی خدا ازشون نگذره
پاسخ: نه عزیزم ولی گاهی واقعا زشته بعضی از کارامون :|


مهسا19
ساعت3:27---29 آبان 1393
آخ آخ گفتی پوران..........
پاسخ :((((


پوراندخت
ساعت0:15---29 آبان 1393
منم خیلی عصبانیم!!!
از اون عزیز که میاد زیر پست های اینستا یا توییتر مینویسه: کصصصصصافط!! عوضی عشق!!
دوست عزیز من! خواهر گلم من و تو میدونم کصصصصصافط گفتنمون از سر ذوقه ولی اون آدم بیکاری که میاد کامنت تو رو ترجمه میکنه به زبون خودش نمیدونه تو داری ذوق میکنی!!!!
دوستای عزیزی که طرفدار سی ان بلویین و اینستا دارین تروخدا زیر پست های پیج های دیگه فارســـــــی نیاد نظر بزارید و قربون صدقه پسرا برید یا نظرتون رو راجع به مدل مو و لباسش بگید!!
من از اون عزیزایی که طرفدار یونگ هوان نه سی ان و میان به بقیه اعضا حرف بی ربط میزنن و ... بگذریم!! واقعا حرفی ندارم که بزنم بهشون!!!
ولی تورو جون عزیزتون رعایت کنید یکم! بیاید با یه کار کوچیک شخصیت ایرانی بودنمون رو زیر سوال نبریم!
اینها رو اینجا گفتم ...شاید راهشون این ورها افتاد و اینو خوندن!!!
پاسخ:خراب مرامتم.........کاش دونفر این حرفات رو بخونن ^_^


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: چهار شنبه 28 آبان 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com